2010. július 12., hétfő

vegyes------

Ma sok minden kavargott a fejemben....Nem tudom miért ,de eszembe jutott ,hogy miért lehet az kérdés,hogy egy híres embert elítéljenek ha megerőszakol egy fiatal lányt...Talán az mentelmi jog ,hogy őt mindenki ismeri?szerintem nem....Na mindegy.Én sose fogom megérteni miért kell az emberek között különbséget tenni pénztárca szerint......
Tegnap a 116-ik percben nyertek a spanyolok a hollandokkal szemben...Bár engem ez nagyon nem hatott meg,mert én ha fociról van szó a németeknek szurkolok:)Bár a Forma 1-ben is.. Itt mondjuk leokéztam az eredményt:)
Na.szóval kimerítettem a sporttal kapcsolatos dolgaimat.Olvasni és tanulni kéne még...Na meg valahonnan leakasztani egy rakás pénzt:)
Erről jut eszembe..azzal lehet egy rakás pénzt keresni,ha hülyének nézed az embereket és lecikized őket...Legalábbis Perez Hilton ezt csinálja és jól keres vele.személy szerint nekem rohadtul ellenszenves a fickó,de én ezzel nem keresek pénzt:).................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése