2010. július 22., csütörtök

Elszomorít





Nagyon sajnálom ,hogy a mai világban (ami már ha a múltra visszanézünk,nagyon sok rosszat is megélt) még beszélhetünk rasszizmusról. Pedig már kaptunk pár leckét az idők folyamán ,hogy nem igazán célszerű különbséget tenni ember és ember között bőr szín és nyelv alapján...... Egyáltalán,ki az az ember aki ezt megengedheti magának? Én nem vagyok vallásos, de abban hiszek,hogy sem én se a körülöttem élők,nem dönthetnek mások életéről,nem sorolhatja be egy csoportba.... nem minősíthetik magukat felsőbb rendűnek..Mert csak emberek vannak..Nem fehér bőrű és barna vagy akár sárga,hanem emberek akik élnek, éreznek,szeretnek és megpróbálnak egymás mellet békében élni. Kisebb-nagyobb sikerrel:) Szerintem addig nem beszélhetünk civilizált társadalomról,még dobálják egy mást kővel,anyáznak és azt nézik mibe köthetnek bele.Nem adtól vagy ember,hogy más a színed,vagy hogy milyen csoportba tartozol,attól vagy ember,hogy gondolkozni tudsz és felállítani egy fontossági sorrendet...ahol szerintem az elsők között van a békében élni a másikkal:)
Remélem egyszer az emberi fajnak is sikerül:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése