2010. július 20., kedd

Börtönben Lindsay Lohan




Valahogy mégsem lepődtem meg ezen:) Bár én azt hittem megússza,mert ugye a sztároknak mindent szabad,ja és van pénzük..... Kezdjük ott hogy a kis Lisi egy követ fúj a botrányaival kitűnő örökös nővel Paris Hiltonnal..Mind ketten szeretik a seggrészeg bulikat és a drog sem áll éppen nagyon messze tőlük,legalábbis köszönő viszonyban vannak:) Talán még utánozza is a Hilton csajt,hiszen az ő népszerűségének is csak jót tett a börtön.Tény hogy Lisa is bevonul egy kicsit,90 napot a sitre pihizni...,de nem kell őt félteni,biztosan lesz neki külön tv:) Majd következik a rehab.Kíváncsi vagyok rá hogy mindez hogyan hat a leányzó lelki világára..,de szerintem nem kell sokat várnunk ,majd jön a könyve,kicsi és rózsaszín: ) Ami majd döntögeti az eladási listákat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése